contact-us
contact-us

שיעורי אנגלית לדוברים

כ-20% מהלקוחות של Speak Up הם תלמידים דוברי אנגלית. תלמידים אלו גרו שנים רבות בחו"ל במדינות דוברות אנגלית. אנו גם עובדים עם תלמידים שהלכו לבתי ספר בינלאומיים בהם שפת הלימוד הייתה אנגלית, או תלמידים אשר באים מבית דובר אנגלית.

בית הספר מספק תכנית לימודים מאתגרת ומגוונת עבור התלמידים דוברי האנגלית אשר מתאימה למטרות הייחודיות שלהם. המורים שלנו מספקים הכשרה מקיפה באיות, קריאה, הבנת הנקרא, אוצר מילים וכתיבה על מנת לחקות את החוויה שהתלמיד היה מקבל אילו היה לומד בחו"ל.

הנה כמה מהאופציות שאנו מציעים לתלמידים דוברי האנגלית שלנו:

  • קבוצות קטנות – התלמידים מחולקים לקבוצות של 4-6 תלמידים הנפגשים באופן פרונטלי או באופן מקוון, החלוקה לקבוצות אלו נעשית על פי הכיתה בה הם נמצאים או על פי רמת הקריאה שלהם. בקבוצות, התלמידים שומרים על הדיבור השוטף בכך שהם נפגשים עם ילדים אחרים דוברי אנגלית ויוצרים איתם חברויות. באותו הזמן, המורים שלנו עובדים על קריאה, איות, יסודות הכתיבה ובניית משפטים. נכון להיום לSpeak Up יש קבוצות דוברי אנגלית ברמות מגן ועד כיתה ד'.
  • שיעורים פרטיים – בעבודה אחד על אחד עם המורים שלנו, התלמידים יכולים לחזק ולשפר את הקריאה וכתיבה שלהם על מנת לשמור על קצב ההתקדמות שלהם כך שהיא תהיה זהה לזו של דוברי האנגלית בחו"ל. הפעילויות בשיעור כוללות: מבחני איות, כתיבת מאמרים ופסקאות, למידת אוצר מילים חדש דרך טקסטים לימודיים, ומשחקי שיחה מהנים כמו טאבו ועוד. אנו ממליצים על שיעורים פרטיים לתלמידים מגיל שלוש ומעלה.
  • שיעורים פרטיים לתלמידים גדולים יותר – תלמידים שכבר התמקצעו בקריאה וכתיבה ברמת יסודי יכולים להנות משיעורים עם מורה ששם דגש על כתיבת מאמרים והבנת ספרות. תלמידים אלה לרוב עובדים על : קריאת טקסטים מתקדמים כמו לדוגמא "To Kill a Mockingbird או "A Christmas Carol" שבהם הם היו נתקלים במידה ועדיין חיו בחו"ל, כתיבת מאמרים לחקר נושאים של ספרים, מאמרים משכנעים, רכישת אוצר מילים מתקדם והבנת הנקרא. בנוסף, תלמידים אלה יכולים ללמוד על ידי פרויקטים המתאימים לתחומי העניין שלהם. כמה מתלמידינו השלימו פרויקטים כמו לדוגמא, כתיבת מדריך לטיפול באוגר בבית או יצירת עלון מידע של Minecraft.
  • הזדמנויות העשרה – Speak Up גם מציעה הזדמנויות העשרה מיוחדות כמו מועדון קריאה של הארי פוטר וקורס דיבייט היכולים להתאים לצרכים של תלמידים מתקדמים וסקרנים. בנוסף, התלמידים נמצאים בסביבה אשר בה יש שימוש רק באנגלית והם יכולים ליצור חברויות ולהנות בשפת האם שלהם.

מחפשים ללמוד עוד על נושא זה? שלחו לנו מייל בכתובת info@speakup.co.il על מנת לרשום את ילדכם עכשיו.

חוג אנגלית בבית ספר עין הים

הרשמה לחוג

המשך לקרוא

דו לשוניות בעידן המודרני

כמה מומחים אומרים שחשוב לחשוף ילדים לכמה שיותר שפות כאשר הם גדלים. במידה והורה דובר יותר...

המשך לקרוא

היתרונות של לימוד אנגלית באופן מקוון

מאז תקופת ה'קורונה' לימודים מקוונים הפכו להיות רלוונטיים מתמיד. שיעור פרטי מקוון הינו פרקטי ונוח וכיום...

המשך לקרוא

הגישה הייחודית של ספיק אפ ללימוד אנגלית

בספיק אפ, אנו עושים דברים בצורה שונה. בשונה מבתי ספר ציבוריים בהם תלמידים לומדים קריאה ודקדוק...

המשך לקרוא