contact-us
contact-us

הגישה הייחודית של ספיק אפ ללימוד אנגלית

בספיק אפ, אנו עושים דברים בצורה שונה. בשונה מבתי ספר ציבוריים בהם תלמידים לומדים קריאה ודקדוק בהתחלה, הדגש הראשוני והמרכזי של ספיק אפ הוא ללמד את ילדך לדבר אנגלית בבטחון.

מתודולוגית ההוראה שלנו מבוססת על למידה חווייתית וחשיפה תמידית לשפה האנגלית.

הנה חמש טקטיקות הוראה בהן אנו משתמשים כדי ליצור את תוצאות הלמידה הטובות ביותר עבור התלמידים שלנו:

  • "טבילה" (חשיפה תמידית לשפה האנגלית) – כל המורים של ספיק אפ דוברי אנגלית שפת אם. במקור מארצות הברית, דרום אפריקה ואנגליה, המורים שלנו מדברים רק אנגלית במהלך השיעורים על מנת שהילד שלכם ישמע אנגלית בשימוש בשפה יום יומית ובמשפטים מלאים, לא במילים מנותקות או משפטים חלקיים.
  • תעדוף דיבור – אנו מוצאים שהדרך הטובה ביותר ללמוד שפה חדשה היא דרך דיבור ושמיעה. בצורה זו, כמובן, אנו לומדים את שפות האם שלנו– ע"י הקשבה להורים שלנו ודיבור מגיל צעיר. התלמידים של ספיק אפ יעברו שנה שלמה של שיעורים וילמדו לפחות 1,000 מילים ומשפטים לפני שילמדו קריאה. זוהי הדרך האינטואיטיבית והטבעית ללמוד שפה שנותנת לתלמידים "אוזן" לאנגלית בגיל צעיר.
  • למידה דרך משחקים – אין חוברות עבודה כאן! בספיק אפ, אנו מלמדים שפה דרך משחקים צבעוניים המותאמים לילדים כמו בינגו, משחק הזכרון ונחש מי. יש לנו ספריית לימוד גדולה מאוד עם אלפי משחקים אשר יעזרו לילדים שלכם להתקדם ולדבר אנגלית במהרה.
  • התלמידים מדברים – המורים של ספיק אפ יוצרים סביבה בטוחה ותומכת המאפשרת לילדים שלכם לדבר, ללמוד ולטעות. הזמן של השיעור הוא הזמן של הילד שלכם לזרוח ולדבר כמה שיותר. המטרה של המורים שלנו היא שהתלמידים ידברו 70% ממשך השיעורים שלנו. בדרך זו, התלמידים שלנו צוברים בטחון לדבר אנגלית בבתי הספר שלהם, עם חברים או כשהם נמצאים בחו"ל. יש לנו משחק בשביל זה. שונא לקרוא אבל ?Minecraft 5.
  • שיעורים מותאמים אישית – האם הילד שלכם אוהב אוהב קומיקס? יש לנו תכנית בשביל זה. אף תלמיד אינו זהה, לכן למה שהשיעורים שלהם יהיו זהים? במהלך פגישת ההיכרות שלנו, המורים אוהבים ללמוד על ילדך כאדם, ולא רק כתלמיד אנגלית. אנחנו אוהבים לשלב את תחומי העניין היחודיים של תלמידנו לשיעור האנגלית מכיוון שזה מוביל לתלמיד שמח ומעורב בשיעור! מוכנים לקחת את הצעד הבא ולהרשם לשיעורים? מלאו את הטופס לרישום תלמידים חדשים פה.

אנגלית עסקית

אנחנו מסייעים לעסקים גלובליים ומעניקים לעובדים ולמנהלים כלים פרקטיים ליצירת תקשורת שוטפת באנגלית עם שותפים ברחבי...

המשך לקרוא

אנגלית לרילוקיישן

ב – Speak Up סייענו כבר למעל 100 משפחות לקראת רילוקיישן ולאחר חזרה לישראל. אנו משתמשים...

המשך לקרוא

אנגלית למבוגרים

שיעורי אנגלית למבוגרים מועברים על ידי מורים מנוסים שהם דוברי אנגלית שפת אם. כל השיעורים מותאמים...

המשך לקרוא