contact-us
contact-us

דו לשוניות בעידן המודרני

כמה מומחים אומרים שחשוב לחשוף ילדים לכמה שיותר שפות כאשר הם גדלים. במידה והורה דובר יותר משפה אחת מעודדים אותו לשוחח עם ילדו בכל השפות. הורים רבים דואגים שחשיפת ילדיהם ליותר משפה אחת תגרום לעיכוב בהתפתחות הדיבור, ערבוב השפות השונות או חוסר יכולת להפריד את השפות השונות.

למעשה, ההפך הוא הנכון! חשיפת הילד לכמה שפות מגיל צעיר (יש האומרים מגיל הצעיר יותר מ 7) תתרום לילד רבות לאורך חייו.

  • תורם בלמידת שפות אחרות – מחקרים רבים מראים כי דו לשוניות תורמת ללמידת שפה שלישית. דו לשונויות יכולה לעזור לילדים ללמוד שפות נוספות בקלות גם בחייהם הבוגרים.
  • יתרון אקדמאי – ילדים שלומדים כמה שפות מגיל צעיר נהנים מיתרון אקדמאי על פני הילדים אחרים. שיעורי האנגלית בבית הספר יהיו קלים יותר, אך מעבר לכך כאשר ילדך יגיע לאוניברסיטה או ללימודים אקדמאים גבוהים אחרים יהיה לו יותר קל לקרוא מאמרים או לחקור דברים באנגלית. הנרשמים לאוניברסיטאות בישראל נדרשים להיות עם רמה גבוהה של אנגלית על מנת להתקבל, או שהם יצטרכו לקחת קורסי אנגלית נוספים לאורך לימודיהם באוניברסיטה.
  • נסיעות לחו"ל – כאשר אתם טסים לחופשה או לנסיעת עבודה בארץ אחרת, שליטה בשפה נוספת יכולה לעזור לך לחוות באופן מלא את המקום בו אתה נמצא ולעזור לך לחוות את החוייה העשירה של החיים בחו"ל. בנוסף, שליטה באנגלית יכולה להקל על הנסיעה שלך, משום שאנגלית היא שפה בינלאומית ומשתמשים בה ברוב המדינות כאשר התיירים לא דוברים את השפה המקומית.
  • תרומה במציאת עבודה – שליטה במספר שפות ברמת שפת אם תורמת רבות כאשר אתה מחפש עבודה או מנסה לקבל קידום. שליטה באנגלית מדוברת וגם בקריאה וכתיבה, נותנת לך יתרון אל מול המעסיקים שלך ונותנת לקורות חיים שלך יתרון על פני אחרים.
  • עשוי להפחית את הסיכון למחלות נוירולוגיות – מחקרים מראים כי דו לשוניות יכולה לדחות מחלות כמו אלצהיימר ודמנציה. למידת שפה חדשה מאמנת את המוח שלנו. אנו בספיק אפ יודעים את חשיבות השליטה בשפה האנגלית. אנו שמחים להציע שיעורים איכותיים לכל הרמות והגילאים על מנת לעזור לכם ולילדכם לדבר אנגלית מדוברת באופן שוטף.

רוצים לשמוע עוד על השיעורים שלנו? התקשרו אלינו או רשמו לנו בוואצפ: 053-428-7189

בחרו את המסלול שמעניין אתכם

אנגלית לילדים

השיעורים מועברים תוך שימוש בטכניקת ה'טבילה' בשפה האנגלית, כלומר חשיפה מרבית לאנגלית במהלך השיעור תוך דגש...

המשך לקרוא

אנגלית עסקית

אנחנו מסייעים לעסקים גלובליים ומעניקים לעובדים ולמנהלים כלים פרקטיים ליצירת תקשורת שוטפת באנגלית עם שותפים ברחבי...

המשך לקרוא

אנגלית למבוגרים

שיעורי אנגלית למבוגרים מועברים על ידי מורים מנוסים שהם דוברי אנגלית שפת אם. כל השיעורים מותאמים...

המשך לקרוא